9. elokuunta 2012 Lisää kommentti

Viimeaikoina jonkin verran NFC-aiheesta höpötelleenä päätin tilata testikäyttöön starttipaketin lähiluettavia tarroja, jotka voi ohjelmoida oman mielensä mukaan. Kaikki ei kuitenkaan sujunut ihan mutkattomasti.

Päädyin tilaamaan tarrat kotimaisesta, kansainvälisesti toimivasta painotalosta, joka on osa isompaa yhtymää. Kokemusta ja henkilökuntaa varmasti löytyy takataskusta.

Hintaa aloituspakkaukselle kertyi halvalta tuntuvat parisen kymppiä ja pakollinen rekisteröityminenkin sujui näppärästi, sillä sivusto oli pikkuvikoja lukuunottamatta käyttäjäystävällinen ja moderneilla WWW-tekniikoilla toteutettu.

Seinä iski kuitenkin vastaan tilausta maksaessa. Avautunut luottokunnan maksusivu heitti vain geneerisen virheilmoituksen ja koko homma vain nollautui.

Noh, sattuuhan näitä. Hieman informatiivisempi virheilmoitus olisi ollut kiva, mutta en tuota enempää murehtinut, vaan päätin viestittää asiakaspalveluun.

Naputtelin kuvauksen tapahtuneesta verkkokaupan yhteydenottolomakkeeseen ja sain kiitokset viestistä.

Piip. Kännykkääni saapunut automaattinen poissaoloilmoitus kertoi suurinpiirtein ”olen lomalla lompsis, viesti ei välity eteenpäin” (ei suora lainaus).

 

Eli tiivistäen: Kansainvälisen verkkokaupan yhteydenottolomake lähettää viestit vain yhdelle henkilölle, joka on lomalla. Hyvin tehty.






Kommentoi juttua

Tommi Honkala
Tietojenkäsittelyn tradenomi ja yrittäjä Helsingistä


Taikasanat:
Käytettävyys, Yrittäjyys, Markkinointi, WWW, Bloggaus