21. joulukuunta 2013 Lisää kommentti
Onnistunut markkinointi: BrewDog

Olutpullon etikettinä täytetty orava ja hanatuotteet oksentaa hirven pää. BrewDog-panimon tuotteistaminen toimii loistavana markkinointina.


Lue koko juttu
14. kesäkuunta 2013 Lisää kommentti
Pari puutetta Soneran puhelinmyynnissä

Soneran myyjä kaupitteli yritykselleni uutta nettiyhteyttä. Valitettavasti perusasiat eivät olleet ihan kunnossa.


Lue koko juttu
9. toukokuunta 2013 Lisää kommentti
Suomalaisten tuotteiden tunnettuus ja Nokia

Angry Birds on tunnettu tuote kaukomaillakin, hyvä Suomi! Mutta miksi Nokia jatkaa syöksymistään?


Lue koko juttu
21. lokakuunta 2012 2 kommenttia
Atria: Jos hyvität, hyvitä kunnolla

Jos 2-vuotias lapsi puraisee makkarassa ollutta metallinpalaa, Atria hyvittää 10 euron lahjakortilla. Osaako sinun yrityksesi olla sylkäisemättä päin naamaa?


Lue koko juttu
21. syyskuunta 2012 Lisää kommentti
Sonera ei muutakaan meille

Soneralla on tuote, jonka olisin halunnut tilata. Yrityksen muut teot kuitenkin käänsivät päätökseni.


Lue koko juttu
19. syyskuunta 2012 2 kommenttia
Niche-sivusto #4 – Konepellin alla

Paljonko niche-sivuston pystyttäminen maksaa ja kauanko siinä kestää?


Lue koko juttu
12. syyskuunta 2012 7 kommenttia
Testissä ohjelmoitavat NFC-tarrat (TagAge)

Tilasin netistä nipun erilaisia NFC-tarroja ja ohjelmoin niitä Samsungin puhelimella. Mitä tavikset voivat lähiluvulla tehdä?


Lue koko juttu
1. syyskuunta 2012 Lisää kommentti
Niche-sivusto #3 – Ensimmäinen virhe, syön itseäni

Tein yksinkertaisen virheen kirjoittaessani blogissani uudesta niche-sivustostani. Arvaatko minkä?


Lue koko juttu
1. syyskuunta 2012 Lisää kommentti
Pieni ero hinnassa vaikuttaa

Jos sinulla olisi rahaa ja verkkopankkitunnukset kaikkiin pankkeihin, kenen nappia et käyttäisi maksamiseen?


Lue koko juttu
13. heinäkuunta 2012 Lisää kommentti
Mielikuvia: Helsingin Liikennekoulu

Jos poliisi ryöstää kaupan, vaikuttaako se hänen uskottavuuteensa työpaikalla?


Lue koko juttu
Tommi Honkala
Tietojenkäsittelyn tradenomi ja yrittäjä Helsingistä


Taikasanat:
Käytettävyys, Yrittäjyys, Markkinointi, WWW, Bloggaus