25. kesäkuunta 2012 Lisää kommentti
Lisää myyntiä torjumalla ostajia

Torjumalla yhden käyttäjäryhmän saatat kasvattaa muita. Joskus pitää olla rohkea kaikkien eduksi.


Lue koko juttu
17. kesäkuunta 2012 2 kommenttia
Nokia on kuulemma hyvä

Nokia tekee kuulemma loistavia puhelimia. Miksi laiva on sitten tulessa ja palavat rotat putoavat kannelta mereen?


Lue koko juttu
24. huhtikuunta 2012 Lisää kommentti
An excellent choice, sir!

Miksi myyjän tulisi tukea asiakkaan ostopäätöstä myös rahastuksen jälkeen?


Lue koko juttu
24. maaliskuunta 2012 7 kommenttia
Surkeaa elektroniikan myyntiä

Miksi televisioiden myynti-ilmoitukset pursuavat hepreaa? Miten Tuija Tavallinen osaa ostaa television? Sisältää myös ostajan pikaoppaan.


Lue koko juttu
20. maaliskuunta 2012 18 kommenttia
Älä koske mun Visaan!

Kohta voit maksaa ostoksia korttia tai kännykkää heiluttelemalla. Ensimmäisenä markkinoille saapuvat Osuuspankin kortit Visa Paywave-ominaisuudella.


Lue koko juttu
13. marraskuunta 2011 2 kommenttia
Websiterace roskapostittaa jälleen

Asiakkaani sai Websiterace Oy:ltä kutsun liittyä valtakunnalliseen TV-mainoskampanjaan. Kirjeen lähettäjää ei haitannut se, että kohde on omaksi ilokseen askarteleva yksityishenkilö, joka ei myy mitään.


Lue koko juttu
11. elokuunta 2011 4 kommenttia
Onnistunut markkinointi: HelppoKatsastus

Joskus harvoin vastaan tulee mainos, joka todella erottuu edukseen. Miksi HelppoKatsastus onnistui markkinoinnissaan?


Lue koko juttu
28. heinäkuunta 2011 Lisää kommentti
Pankit eivät osaa markkinoida Visaa ja Mastercardia

Noin kerran viikossa törmään ihmisiin, jotka eivät tiedä pystyvänsä maksamaan pankkikortilla ulkomailla ja Internetissä, veloituksen tapahtuessa suoraan heidän tililtään. Tiesitkö sinä, ettet tarvitse luottokorttia?


Lue koko juttu
Tommi Honkala
Tietojenkäsittelyn tradenomi ja yrittäjä Helsingistä


Taikasanat:
Käytettävyys, Yrittäjyys, Markkinointi, WWW, Bloggaus