14. joulukuunta 2015 Lisää kommentti
Kuka tuotteistaisi Suomen luontopolut?

Fyysinen tuote toimii lähes aina paremmin kuin aineeton omaisuus, oli sitten kyse hyväntekeväisyydestä tai liiketoiminnasta.


Lue koko juttu
14. maaliskuunta 2014 Lisää kommentti
Vastuullinen yritys, vastuuton lopetus

Suomen Asiakastieto Oy on lopettanut Vastuullinenyritys.fi -palvelunsa. Sivusto kuitenkin kiltisti syö rahat, eikä missään ole mainintaa toiminnan päättymisestä.


Lue koko juttu
21. joulukuunta 2013 Lisää kommentti
Onnistunut markkinointi: BrewDog

Olutpullon etikettinä täytetty orava ja hanatuotteet oksentaa hirven pää. BrewDog-panimon tuotteistaminen toimii loistavana markkinointina.


Lue koko juttu
9. heinäkuunta 2013 Lisää kommentti
Paperilasku saa maksaa ekstraa

Paperilaskutus on muinaisjäänne ja siitä on perusteltua veloittaa ylimääräistä. Veloituksen erittely on kuitenkin mielestäni tarpeetonta.


Lue koko juttu
14. kesäkuunta 2013 Lisää kommentti
Pari puutetta Soneran puhelinmyynnissä

Soneran myyjä kaupitteli yritykselleni uutta nettiyhteyttä. Valitettavasti perusasiat eivät olleet ihan kunnossa.


Lue koko juttu
28. toukokuunta 2013 Lisää kommentti
S-Pankin rahastot, ovelaa?

S-Pankki ostaa FIM-konsernin ja laajentaa rahastoihin. Miksi se on hyvä veto sekä S-Pankille että sinulle?


Lue koko juttu
15. toukokuunta 2013 Lisää kommentti
Testissä Netflix

TV-mainokset alkoivat nyppimään, joten tilasin testiksi nettipohjaisen Netflix-videovuokrauspalvelun. Suosittelen.


Lue koko juttu
20. syyskuunta 2011 2 kommenttia
Olen narkomaani

Kaunistelematon tarina siitä, kuinka kokeilin, jäin kiinni ja lopulta myönsin olevani koukussa.


Lue koko juttu
11. elokuunta 2011 4 kommenttia
Onnistunut markkinointi: HelppoKatsastus

Joskus harvoin vastaan tulee mainos, joka todella erottuu edukseen. Miksi HelppoKatsastus onnistui markkinoinnissaan?


Lue koko juttu
Tommi Honkala
Tietojenkäsittelyn tradenomi ja yrittäjä Helsingistä


Taikasanat:
Käytettävyys, Yrittäjyys, Markkinointi, WWW, Bloggaus